Hvorfor går min betaling ikke igennem?
Det sker nogen gange at din betaling ikke går igennem, når du forsøger at oprette et abonnement. Der kan være flere årsager til at dette.
En af de hyppigste årsager er at man ikke udfylder Strong Authentication korrekt. Når du har udfyldt dine kortoplysninger, vil du med stor sandsynlighed blive bedt om at logge ind med NemId. Her skal du bekræfte at du er rette ejermand til betalingskortet, og det gør du ved via NemId eller en SMS verificering gennem Nets. EU har indført nye regler for online betalinger, som er gældende fra 11. januar 2021, som skal gøre det mere sikkert at handle online og sværere for hackere og cyper-kriminelle at misbruge dit kort.
En anden typisk årsag er der ikke er penge på kortet, at kortet er udløbet eller selvfølgelig hvis de indtastede kortoplysninger er skrevet forkert.
Læs mere om EU's nye regler for online betalinger og hvordan du får 3D secure her
Læs også
Forbindelsen forsvandt
Der ser ud til at internettet forsvandt. Tjek din forbindelse.